Παγωτό…

Όταν ήμουν μικρή αγαπούσα τα παγωτά. Όλων των ειδών τα παγωτά, φτάνει να ήταν κρύα, και γλυκά. Ήθελα να τα τρώω όλες τις εποχές, ανεξαρτήτως κρύου ή ζέστης.

Έχω πολλές φωτογραφίες σαν πιτσιρίκι μέσα στο καροτσάκι στο ένα χέρι ένα παγωτό χωνάκι και το καροτσάκι, το πρόσωπο, τα χέρια πασαλείμενα όλα με το παγωτό. Ήμουν τόσο αστεία. Με είχανε μυήσει από μικρή στο παγωτό αλλά όχι στον τρόπο που το τρώμε μάλλον!


πηγή

Μια ζεστή και υγρή καλοκαιρινή μέρα, πήγαμε να πάρουμε παγωτό από τη γειτονιά. Διάλεξα τις αγαπημένες μου γεύσεις όλο καμάρι, καραμέλλα και φράουλα με σιρόπι καραμέλας και σοκολάτας (Βλέπεις ό,τι πιο γλυκό μου τραβούσε πάντα την όρεξη) και ξεκινήσαμε με τα πόδια να γυρίσουμε σπίτι γλείφοντας αργά τα παγωτάκια μας. Έλα όμως που το κορίτσι που με σέρβιρε δεν έβαλε καλά το παγωτό στο χωνάκι. Δεν πρόλαβα να κάνω δέκα βήματα και ΜΠΑΜ! πάει το παγωτό! Κάνει τούμπα και βρίσκεται μπροστά στα πόδια μου ξαπλωμένο. Τι κλάμα έκανα. Τι παράπονο με έπιασε. Τόση λαχτάρα για παγωτό και το παγωτάκι πήγε χαμένο. Δεν με παρηγορούσε τίποτα. Ούτε ήθελα άλλο.. Ήθελα αυτό εκεί που κείτοταν νεκρό στα πόδια μου. Για τέτοιο πείσμα μιλάμε!


πηγή

Μια περίοδο μου είπαν ότι αν έκανα εγχείρηση τις αμυγδαλές μου θα έπρεπε να τρώω συνέχεια παγωτά. Νόμιζα ότι θα με έστελναν στον παράδεισο! Ήταν το όνειρο μου. Έλα ομως που βρέθηκε ένας «κακός» γιατρός και με έσωσε από την εγχείρηση. Πάνε τα παγωτά! Πάει η μαγεία.


πηγή

Τώρα γιατί τα θυμήθηκα όλα αυτά; Ένεκα καλοκαίρι, παραλία, μαγίο έχουν κοπεί τα παγωτάκια. Άρα ένα οφθαλμόλουτρό είναι ότι πρέπει νομίζω και δεν έχει και θερμίδες!


πήγη

About amelinia

blogger, animal-lover, avid reader,webaholic, giggler, cyclothymic https://amelinia.wordpress.com

Posted on 22/06/2009, in Αστεία, Αναμνήσεις, Καλοκαίρι and tagged . Bookmark the permalink. 2 σχόλια.

  1. mono pou eida tis fwtografies mou anevhke to zaxaro😛

  2. xexexexe όντως!

Σχολιάστε

