ατσιουυυυυυυυυυυυυυ!

Έχω τουλάχιστον 2 χρόνια να κρυολογήσω και τώρα με την εγκυμοσύνη πρόσεχα πολύ η καψερή… Μέχρι που πήγα τη Δευτέρα να κάνω αναλύσεις. Στο εργαστήριο αυτή που με εξυπηρέτησε μου φάνηκε κάπως κρυωμένη η φωνή της μόνο, δεν είχε άλλα συμπτώματα. Όταν πήγα να πληρώσω το’χα ξεχάσει εντελώς δυστυχώς και δεν πρόσεξα να βάλω απολυμαντικό χεριών που έχω πάντα μαζί μου.

Aποτέλεσμα; Μέχρι το μεσημέρι της Δευτέρας άρχισε το κάψιμο στο λαιμό. Επειδή είχα κοιμηθεί λιγάκι και το στόμα μου ήταν ανοιχτό είχα μια μικρή ελπίδα μπας και ο λόγος ήταν αυτός.. Αμ δε! Μέχρι το βράδυ έκαιγε όλος ο λαιμός. Την επόμενη άρχισε η καταρροή, το μπούκωμα, και το χειρότερο ο βήχας. Δε θέλω με τίποτα να βήχω για να μην επηρεάζω το μωρό που με ακούει, αλλά το καταπιέζω όσο μπορώ. Δεν τα καταφέρνω συνέχεια… Άσε που’χω και φλέγματα😦

Πήρα τηλ τον γυναικολόγο και μου είπε κάποια φάρμακα αλλά με παρέπεμψε στον παθολόγο για να ακροαστεί τους πνεύμονες. Πήγα σήμερα και έχω μια μικρή βροχίτιδα λέει, τίποτα ανησυχητικό. Για τα φάρμακα μου έγραψε τα ίδια που πρότεινε κι ο γυναικολόγος. Τα δύο (αποσυμφορυτικό και σιροπάκι) είναι εντελώς φυσικά και κάνουν και για μωρά έτσι δε μ’ανησυχούν. Με ανησυχεί η αντιβίωση που θα πιω για μόνο 3 μέρες και που αν και οι δύο γιατροί μου είπαν ότι κάνει για την εγκυμοσύνη (την έχουν γράψει και σε άλλες εγκύους) στο φυλλάδιο γράφει ότι δεν κάνει για κύηση….

Φυσικά να μου πεις καλύτερα να την πιω να ξεπεράσω τα έντονα συμπτώματα γιατί χθες βράδυ κοιμήθηκα 5 ώρες διακεκομένες κι εκείνες με το ζόρι κι αυτό καλό για τη μικρούλα μου δεν είναι σίγουρα. Απ’την άλλη δεν μπορώ να μην ανησυχώ και να αγχώνομαι.

Τι ήθελε κι αυτή να πάει δουλειά πριν γίνει εντελώς καλά; Κι εγώ γιατί δεν έδωσα πιο πολλή σημασία να απολυμάνω τα χέρια μου αμέσως όπως κάνω συνήθως ώστε να εκτεθώ όσο λιγότερο γίνεται στα μικρόβια της! Και κτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο γιατί θα μπορούσα να είχα πάει Σάββατο πρωί που αυτή δε θα ήταν εκεί αλλά το ανάβαλα για τη Δευτέρα κι ορίστε τα αποτελέσματα!

Ουφ! Ελπίζω να γίνω εντελώ καλά σύντομα και το πιο βασικό που ελπίζω, εύχομαι και προσεύχομαι είναι να μην επηρεάσει η αντιβίωση το μωράκι μου!

Και σκέψου ότι δεν είμαι άτομο που παίρνει αντιβίωση κανονικά. Δε θυμόμουν την τελευταία φορά και ο παθολόγος που τον ρώτησα μου είπε ήταν το 2002! Και τώρα που ‘μαι έγκυος ρε παιδάκι μου να χρειαστεί να πάρω; Δε συγχωρώ τον εαυτό μου!

 

About amelinia

blogger, animal-lover, avid reader,webaholic, giggler, cyclothymic https://amelinia.wordpress.com

Posted on 24/11/2011, in Αγγελούδι, Καθημερινή τρέλα and tagged , , , . Bookmark the permalink. 8 σχόλια.

  1. Δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι όλα αυτά τα ‘αν’ και ‘αν’.
    Άμα κάτι είναι να γίνει, θα γίνει.
    Άρα, don’t beat yourself up.
    Κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε να κάνεις μια μικρή έρευνα στο internet για natural remedies for pregnant women, για να βρεις τι μπορείς να κάνεις για να βοηθήσεις τον εαυτό σου με φυσικό τρόπο. Φυσικά, φαντάζομαι ότι τώρα θα την πάρεις την αντιβίωση… μπορείς και να την παίρνεις ήδη.
    Τέλος πάντων…
    Ρίξε μια ματιά για future reference.🙂

    Φιλιά πολλά και περαστικά!

    ΥΓ: Μην αγχώνεσαι τόσο πολύ. Δεν ξέρω από τέτοια, αλλά δεν φαντάζομαι ότι υπάρχει έγκυος που δεν αρρώστησε μέσα στους 9 μήνες και να χρειάστηκε να πάρει φάρμακα.

    • Την πήρα την αντιβιώση και έκανε 2 βδομαδούλες να μου περάσει… κι ακόμα έχω φλέγματα. Μην φανταστείς δεν ήταν τίποτα δυνατό προφανώς κ το έψαξα στο ιντερνετ είναι ένα αντιβιωτικό που δίνεται στην εγκυμοσύνη.
      Φιλάκια!

      υγ. έχεις δίκιο στην εγκυμοσύνη αρρωσταίνουμε πιο εύκολα!

  2. Λοιπόν.. όλο αυτό το αυτομναστίγωμα δεν βγάζει πουθενά.. Μια μέρα τράκαρα πολύ άσχημα και σκεφτόμουν αν δεν είχα πάει από εκείνο τον δρόμο και αν δεν είχε παγωμένο νερό και αν δε βιαζόμουν και αν και αν και αν… Τα αν δεν αλλάζουν κάτι πέρα από την ενοχή που αισθάνεσαι για πράγματα που δεν μπορείς πάντα να ελέγξεις. Καλώς ή κακώς η ζωή είναι αρκετά ανεξελεγκτη όσο κι αν αυτό μας αγχώνει.. Είμαι ιδιαιτέρως αρρωστοφοβική και κάθε φορά που αρρωσταίνω τσαντίζομαι κι ας μην έχω υπάρξει έγκυος.. Και τώρα άρρωστη είμαι και τσαντισμένη!! Θα πρότεινα θετικές σκέψεις και «let go» για να βοηθήσεις και το μωράκι σου. Γιατί η αντιβίωση μπορεί να μην του κάνει τόσο κακό όσο μια μαμά αγχωμένη στο full..

    Εύχομαι περαστικά κι αγύριστα!

    • Πόσο δίκιο έχεις. Το αυτομαστίγωμα το ‘χω άσχημο συνήθειο δυστυχώς.
      Θετικές σκέψεις προσπαθώ να κάνω καθημερινά και να χαμογελώ όσο γίνεται🙂
      Περαστικά και σε σένα!

  3. Εγώ θα σε συμβούλευα , να μην πάρεις αντιβίωση αν δεν έχεις πυρετό .
    Πάντως μην πάρεις και τοις μετρητοίς τα λόγια μου γιατί η … εκ του μακρόθεν Ιατρική δεν είναι … σοβαρή (εννοώ ότι κάτι παραπάνω θα ξέρει ο Παθολόγος που σε εξέτασε) .
    Συνήθως τα «χαρτάκια» μέσα στα κουτιά από τα φάρμακα , είναι σαν οδηγείες πολύ αυστηρά , για να αποδύονται μελλοντικές ευθύνες . Οι κλινικοί γιατροί πάλι , γι αυτό που σου λένε , στηρίζονται πάνω σε επίσημες στατιστικές .
    Πάντως για το αν μπορεί να επιρρεαστεί το έμβρυο από μια αντιβίωση , εξαρτάται από τι είδους αντιβίωση είναι (αυτό το ξέρουν καλά οι κλινικοί γιατροί) και από το ποια είναι η ηλικία του εμβρύου (πχ , οι πολύ εμβρυοτοξικές Τετρακυκλίνες , είναι ακίνδυνες πια , όταν χορηγούνται σε εγκύους του τρίτου τριμήνου (7ος, 8ος, 9ος μήνας) όταν δηλαδή έχει τελειώσει η φάση της οργανογένεσης και το έμβρυο , απλά αναπτύσσεται σε όγκο) .
    Μην ανησυχείς ιδιαίτερα με τις απλές ιώσεις .
    Όσο για το ,,, «Τι ήθελε κι αυτή να πάει δουλειά πριν γίνει εντελώς καλά ;» , θέλω απλά να σου πω , πως δεν είναι πάντα στο χέρι των εργαζομένων η κούρα για μια οποιαδήποτε πάθηση και πάντα εξαρτάται από την ηθική , τις γνώσεις , την ευστροφία και τις … ανάγκες (με την ευρύτερη έννοια) του εργοδότη και του γιατρού που θα αποφανθεί … Για να καταλάβεις τι προσπαθώ να σου πω , θα σου αναφέρω ότι πριν από χρόνια όταν με μια βαριά ίωση κάθησα τρεις ημέρες στο σπίτι μου , κατηγορήθηκα από ασθενή (που αναβλήθηκε το χειρουργείο του , λόγω της απουσίας μου γιατί τότε ήμουν ο μοναδικός Αναισθησιολόγος στον χώρο) για ολιγωρία και … τεμπελιά και … τιμωρήθηκα με τριήμερη κράτηση μισθού , παρ’ όλο που η παρουσία γριππιασμένου Αναισθησιολόγου , που δουλεύει πολύ κοντά στο στόμα του ήδη χαμηλής άμυνας ασθενή , είναι άκρως επικίνδυνη .
    (Και για να αποδίδουμε τα του Καίσαρος στον Καίσαρα , τον ασθενή τον «εξαγρίωσαν» οι «συνάδελφοι» Χειρουργοί , γιατί ήδη είχαν προπληρωθεί τα φακελάκια τους και δεν είχαν σκοπό να τα επιστρέψουν)
    Μικρή , πρόχειρη εικόνα , από την «ζούγκλα» της δουλειάς σε ένα Νοσοκομείο .
    Συγχώρησέ μου το «σεντόνι» και περαστικά .
    Α , και κάτι ακόμα : Μην κρατάς τον βήχα σου φοβούμενη πως η μικρούλα σου θα ενοχλείται . Στα μωρά , αρέσουν πολλοί κάτι τέτοιοι (παράξενοι , κατά την γνώμη τους) ήχοι … Για δες εδώ : http://youtu.be/RP4abiHdQpc

    • Πυρετό δεν είχα… την πήρα πάντως κι όπως είπα και στη Λιλιθ πήρε παρόλα αυτά 2 βδομαδούλες να μου περάσει κι ακόμα έχω βηχαλάκι… Θέλει το χρόνο του προφανώς.
      Πολύ χρήσιμο αυτό που μου είπες Σίλια μου για τα χαρτάκια στα φάρμακα γιατί πάντα τα μελετώ διεξοδικά πριν πάρω οτιδήποτε. Θα το’χω υπόψη μου.
      Είμαι στο 3ο τρίμηνο άρα ελπίζω να την έχει επηρεάσει στο ελάχιστο ό,τι πήρα, ή και καθόλου.

      Αυτό που έγραψα για την κοπέλα ήταν πάνω στα νεύρα μου. Έχεις απόλυτο δίκιο βέβαια. Αλοίμονο άλλωστε με κάθε ιώση να μένουμε σπίτι.
      Αυτό πάντως που σου συνέβηκε δεν μπορώ να το καταλάβω.. Αν ήμουν ο ασθενής θα το εκτιμούσα βαθύτατα που δεν ήρθες στην εγχείριση. Ποιος θέλει να εγχειριστεί με κρυωμένο αναισθησιολογο;! Ό,τι κι αν είπαν στον ασθενή οι άλλοι φακελλωμένοι γιατροί αυτός έχασε την κοινή λογική του; Δεν το κατανοώ όπως κι αν το δω.

      Το βίντεο είναι απόλαυση! Δεν ξέρω αν γελά η μικρή μου κάθε φορά που βήχω πάντως απ’τον καιρό που το κάνω πιστεύω αν μη τι άλλο θα το’χει συνηθίσει🙂

      Να’σαι καλά!

  4. Περαστικούλια μικρή ανήσυχη μανούλα! Μη κρατας τον εαυτό σου κολλημένο στον τοίχο.. Χαλάρωσε… Δες κι αλλο παθολογο!Δεν είναι κακό να πάρεις μια δεύτερη γνωμη! Μιλα του για τους φόβους σου , εξέφρασε του την ανησυχία σου για το αντιβιωτικό που πέρνεις ..
    Και προπάντων μη φοβάσαι. Μείνε στο κρεβατάκι σου , πίνε τα ζεστά σου και απόλαυσε την αναρρωτική σου😀

    • Ευχαριστώ!!🙂
      Ευτυχώς πέρασε το κρύωμα και είμαι καλά.
      Ο φόβος είναι δεδομένος απ’τη στιγμή που αποφεύγω τα φάρμακα γενικά. Ευτυχώς όλα καλά όπως φαίνεται.

Σχολιάστε

